vineri, 3 ianuarie 2014

Inceput ...

Am ezitat mult pana sa incep sa scriu, dar cred ca am ceva de spus,ceva ce poate ca nimeni nu v-a povestit vreodata, despre o lume diferita de care ma despart aproximativ 48 de ore pana am sa incep sa o descopar, sa o cunosc si de ce nu sa imi impartasesc parerile si felul cum o vad, voua, celor care veti citi !!! Totul a inceput ca o provocare, la fel ca si blogul, simteam ca am ceva de spus, dar mai mult decat atat, simt ca pot ... iar daca am sa pot, imi voi demonstra ca ma cunosc pe mine insumi !!! Sunt un om puternic, in interior, viclean pe alocuri, arogan in aparenta, inofensiv prin intruchipare, convingator la vorba si de ce nu lipsit de invidie! Oare imi sunt de ajuns, ma vor ajuta toate astea in ceea ce va fii cea mai mare provocare a vietii mele?! 
In alta ordine de idei, azi este vineri - 04.01.2014, o zii monotona, friguroasa si mohorata, o zi intr-un orash in care pare ca niciodata nu se intampla nimic, iar daca nu as stii ca sunt in orash as spune ca ma aflu intr-un cimitir, unde este liniste si doar cate o batrana care isi plange mortii te trezeste din starea de ingandurare in care te afli. Ma gandesc la ce va urma, merg pe strada si ma gandesc la cum o sa fie, oare sunt aceeasi oameni, au aceleasi fete, vorbesc la fel ?! ... ei bine stiu ca nu e asa, akolo e alta lume, din viata altora vreau sa va spun si voua cititorilor, o vom descoperi impreuna, si abia astept ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu